شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

های کاب

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

خرید کتاب زبان تخصصی انگلیسی از نوین زبان

یادگیری عمیق انگلیسی با خرید کتاب به صورت آنلاین

گفتن از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در روزگاری که اگر کسی زبان انگلیسی نداند و به مهارت­های کامپیوتری آشنا نباشد بی­سواد محسوب می­شود، لزومی ندارد. همۀ ما می­دانیم که بدون زبان انگلیسی یک پای ارتباطمان با جهان می­لنگد. امروزه در همۀ کشورهای پنج قاره کلاس­های زبان انگلیسی و کتاب­های زبان در دسترسند. برای یادگیری زبان انگلیسی یکی از بهترین وسیله­ها کتاب­های آموزش زبان انگلیسی است. کتاب از ابتدایی­ترین و کاربردی­ترین وسایل برای یادگیری زبان است و هنوز هیچ جایگزینی برای آن پیدا نشده است. ولی خرید کتاب زبان از فروشگاه­های کتابی که انواع و اقسام کتاب­ها را می­فروشند کار وقت­گیری است و ممکن است کتاب مورد نظرتان را هم پیدا نکنید. اگر هم تصمیم داشته باشید که به فروشگاه زبان بروید باید کلی وقت صرف رفت و آمد کنید. در همه جا خرید کتاب زبان در فروشگاه­های مخصوص امکان­پذیر نیست. ما به شما خرید کتاب زبان را از یک فروشگاه تخصصی در خانه­تان پیشنهاد می­دهیم. در فروشگاه خرید اینترنتی کتاب زبان نوین مجموعۀ کاملی از کتاب­های انگلیسی، سطح بندی شده و در رسته­ها و دسته­های گوناگون چیده شده­اند و شما در زمانی اندک کتاب مورد نیازتان را پیدا خواهید کرد.

ما در فروشگاه اینترنتی زبان انگلیسی، مجموعۀ بزرگی از تمامی کتاب­های مورد نیاز شما را گرد آورده­ایم. برای خرید کتاب زبان مورد نظرتان می­توانید به راحتی در میان هزاران محصول فروشگاه زبان نوین جستجو کنید و با کمترین زمان آن را تهیه نمایید. یا شاید تصمیم داشته باشید مهارت خاصی را تقویت کنید. در فروشگاه زبان نوین دسته­بندی کاملی بر اساس نیاز شما طراحی شده است. به گروهی که در نظر دارید رجوع و از کتاب­هایی که می­تواند برایتان مفید باشد بازدید کنید و خرید اینترنتی کتاب زبان مورد نیازتان را انجام دهید.

015

محصولات فروشگاه اینترنتی نوین زبان

بخش اصلی محصولات ما در فروشگاه آنلاین زبان، کتاب می­باشد. هر ساله دانشگاه­های معتبری مثل کیمبریج و هاروارد در لابراتورهای آموزش زبان انگلیسی خود جدیدترین و بهترین شیوه­های تدریس زبان انگلیسی را بررسی می­کنند و با توجه به آن کتاب­های استاندارد شده­ای را تهیه می­نمایند. در فروشگاه زبان نوین شما می­توانید با خرید کتاب زبان انگلیسی از بروزترین متدهای آموزش زبان بهره­مند شوید.

همچنین فلش کارت­ها و جزوه­های کدینگ و تصویرسازی که می­توانند به شما در یادگیری لغات زبان انگلیسی کمک کنند در مجموعه فروشگاه اینترنتی زبان به شما ارائه می­شود. مجموعه کدینگ و تصویرسازی سایت خرید کتاب زبان ما از پرفروش­ترین و پربازدیدترین محصولات هستند. این مجموعه­ها برای زبان­آموزان ایرانی طراحی شده­اند و با تکنیک تصویرسازی و استفاده از تخیل ذهنی هم آموزش زبان را شیرین­تر و هم یادگیری زبان را آسان­تر می­کنند.

یادگیری عمیق زبان انگلیسی با خواندن داستان­های سطح بندی شده

هیچ چیز به اندازۀ درگیر شدن ذهن نمی­تواند باعث یادگیری بهتر شود. داستان­ها سطح بندی شده که معمولا خلاصه­ای از رمان­های معروف جهان هستند و یا اینکه داستان­هایی جذاب برای یادگیری زبان هستند شما را وادار می­کند تا ذهن خود را به تفکر درباره این داستان­ها وادار نمایید. این کتاب­ها در سطوح گوناگون طراحی شده­اند شما با توجه به سطح خود از ابتدائی تا پیشرفته می­توانید به خرید کتاب زبان داستانی مورد نظرتان اقدام کنید. معمولا همراه کتاب­ها فایل صوتی آن­ها عرضه می­شود تا با تلفظ درست کلمات آشنا شوید و یا اینکه بتوانید به هنگام انجام کارهایتان مثل رانندگی به آن گوش دهید. این کتاب­ها شامل تمریناتی هم هست که با انجام آن­ها از یاد گرفتن لغات و مفاهیم آموزشی کتاب مطمئن خواهید شد.

خرید کتاب زبان تخصصی انگلیسی از نوین زبان

اگر شما دانشجوی ادبیات انگلیسی و یا آموزش زبان انگلیسی هستید و یا حتی زبان­تان در مرحلۀ پیشرفته­ای قرار دارد و تصمیم دارید تا کتاب­ها و رمان­های انگلیسی را بخوانید می­توانید با مراجعه به بخش ادبیات و رمان انگلیسی از جدیدترین کتاب­ها در زمینۀ تخصصی ادبیات انگلیسی به زبان انگلیسی و همینطور انواع و اقسام رمان­های انگلیسی با خبر شوید و از فروشگاه زبان ما آن­ها را تهیه نمایید. خواندن کتاب ادبیات انگلیسی به زبان اصلی لطف خودش را دارد و هیچ ترجمه­ای نمی­تواند گویای تمامی زوایای یک اثر ادبی باشد. ژانر و مشخصات کتاب در فروشگاه اینترنتی زان نوین درج شده است و با توجه به سلیقه­تان خرید کتاب زبان خود را ثبت کنید.

016

آموزش زبان انگلیسی در کنار خرید از سایت فروشگاه زبان نوین

سایت خرید کتاب زبان نوین، در کنار خود یک سایت آموزشی زبان انگلیسی هم دارد. اگر شما می­خواهید به شکل موثری از محصولات زبان انگلیسی استفاده کنید و در مهارت­های مختلف زبان انگلیسی­تان را تقویت کنید ولی نمی­دانید چه نوع محصولاتی مناسب شماست با مراجعه به سایت آموزش زبان انگلیسی ما و مطالعه بخش­های مختلف سایت می­توانید از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوید و با توجه به نیازتان در زمینه یادگیری زبان انگلیسی به خرید کتاب زبان اقدام کنید.

فروشگاه نوین زبان

برای خرید کتاب زبان مورد نظرتان ابتدا باید در سایت عضو شوید، عضویت در سایت رایگان است و بعد از اینکه قوانین و ضوابط را پذیرفتید، محصولات مورد نظرتان را انتخاب می­کنید. با اضافه شدن کتاب به سبد خریدتان، هزینه برایتان محاسبه می­شود. اگر کد تخفیف داشته باشید، در این مرحله با وارد کردن کد، از تخفیف خرید کتاب زبان بهره­مند می­شوید. در نهایت هزینه را پرداخت می­نمایید و سفارش شما از طریق همکاران ما پیگیری و آماده­سازی می­شود. رسید خرید اینترنتی کتاب زبان به ایمیل و شماره موبایلی که هنگام ثبت­نام در سایت قید کرده­اید ارسال خواهد شد. حالا کتاب شما در سریع­ترین زمان به دستتان می­رسد.

برند و برندسازی

برند و برندسازی

اصولا در هر فعالیت اقتصادی یکی از اولین اصولی که مطرح میگردد بحث انتخاب نام برای آن کسب و کار است . اما به واقع و به صورت کارشناسی تر شده این نام یک برند برای آن کسب و کار محسوب می گردد . بحث انتخاب نام و برندسازی در دنیا بسیار پیچیده است و کارشناسان بسیاری پیرامون آن سخنوری نموده اند . زیرا یک نام خوب تاثیر فوق العاده بسزایی در پیشرفت و توسعه کسب و کار خواهد داشت .

از این رو برندینگ و برندسازی را در هر کسب و کاری باید در اولویت قرار داد . امروزه در دنیا برندهای بزرگی هستند که شنیدن نام هر کدام به راحتی ما را به یاد محصولات و لذت استفاده شان می اندازد . به عنوان مثال مایکروسافت ، اپل ، بنز، تویوتا ، کوکاکولا ، مدیاک ، سونی ، توشیبا ، آمازون ، ویکی پدیا ، اکسپدیا ، اوبر ، اوراکل ، بی ام و ، هیوندای ، جنرال موتورز ، جنرال الکتریک ، زیمنس ، لکسوس ، جی پی مورگان ، پپسی ، فیسبوک ، تلگرام ، اینستاگرام ، واتس آپ ، سامسونگ ، ال جی و ..... انواع برندهایی هستند در زمینه های مختلف اقتصادی نظیر خودرو ، نوشیدنی ها ، اینترنت ، نهادهای مالی و تکنولوژی و .... که شنیدن اسم هر یک ناخودآگاه فکر ما را به سمت فعالیت هایشان و کیفیت خدماتشان می برد.

برند شاخصه های بسیاری دارد که باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد . از طرفی کیفیت خدماتی که ارائه می گردد خود نقش مهمی در خاطره سازی از برند دارد .

پس از انتخاب نام برند ، شیوه ی نوشتار و لوگوی آن باید مورد توجه قرار بگیرد . و پس از آن وارد حوزه تبلیغات می شویم تا برند را معرفی کنیم ... که بحث تبلیغات بسیار مفصل و پیچیده است و باید از هر روشی استفاده کنیم تا خود را به مخاطبان و کاربران معرفی کنیم . رقابت در تبلیغات این قدر سنگین است که از کوچکترین و ساده ترین روش ها نیز نباید گذر کرد و برای عبور از رقبا باید علاوه بر فعالیت های آن ها کارهای بیشتر و جدیدتری انجام داد .

انتقال چهره به چهره ، کیفیت محصولات ، کمپین های تبلیغاتی ، تبلیغات بنری ، تبلیغات تلوزیونی و .... در در بحث دیجیتال مارکتینگ و وب این بحث بسیار فراتر و مفصل تر است . کارشناسان بسیاری در این حوزه فعالند و حتما باید با مراجعه به ان ها این بحث را پیش برد .

یک نمونه از تبلیغات شرکت کوکاکولا بنری در بیابان های داغ است . وقتی که تشنگی و گرما هر فردی را خسته کرده یک نوشیدنی سرد و خنک لذت بسیاری می دهد . یا برند مدیاک که هر موقع هر فرد نیاز به ارامش دارد آهنگ و موزیک متناسب با وضعیتش را از این وبسایت پیدا می کند . یا برند بنز که احساس امنیت و ارامش و لوکس بودن را به هر فرد می دهد .

شلوغ ترین خطوط هوایی جهان

حدوداً می توان گفت در طول یک روز در سراسر جهان، 15 هزار هواپیما پرواز انجام می دهند و میلیون ها مسافر را جا به جا می کنند. این شلوغی خطوط هوایی را می توان از عکس زیر که توسط آژانس فضایی اروپا گرفته شده است دریافت.

شاید تصور کنید این روزها سفر های هوایی کاهش پیدا کرده است اما خوب است بدانید که در سطح جهان تردد در مسیرهای هوایی آنچنان شدت یافته است که در برخی از مسیرها شاهد ترافیک هوایی نیز هستیم.

اولین فکری که به ذهنتنان خطور می کند این است که این مسیرها متعلق به شهرهای بزرگ و شلوغ جهان مانند نیویورک، شانگهای و یا لندن است.

خب باید بگوییم که این شهرها هیچکدام در صدر لیست قرار ندارند. اگر شما هم کنجکاو هستید که با پرترددترین مسیرهای هوایی جهان آشنا شوید پس تا پایان مقاله همراه آژانس طاهاگشت باشید.

  1. کوالالامپور- سنگاپور
  2. هنگ کنگ - تایپه
  3. جاکارتا - سنگاپور
  4. هنگ کنگ - فرودگاه شانگهای پودنگ
  5. جاکارتا - کوالالامپور
  6. اینچئون سئول - فرودگاه کانسای اوزاکا
  7. هنگ کنگ - فرودگاه اینچئون سئول
  8. فرودگاه لاگواردیا نیویورک - فرودگاه پیرسون تورنتو
  9. دبی - گویت
  10. هنگ کنگ - سنگاپور
  11. بانکوک - سنگاپور
  12. بانکوک - هنگ کنگ
  13. هنگ کنگ - پکن
  14. دبی - فرودگاه هیترو لندن
  15. تایپه - فرودگاه کانسای اوزاکا
  16. نیویورک - فرودگاه جان اف کندی
  17. لندن - فرودگاه هیترو
  18. اوزاکا - فرودگاه کانسای
  19. شانگهای - فرودگاه پودنگ
  20. سئول - فرودگاه اینچئون
  21. توکیو - فرودگاه ناریتا
  22. آمستردام - فرودگاه هیترو لندن
  23. شیکاگو - فرودگاه اوهر
  24. تورنتو - فرودگاه پیرسون

اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه این لیست تهیه شده است و در واقع ملاک هایی که موجب شده تا این مسیرهای هوایی به پرترددترین مسیرهای هوایی جهان تبدیل شوند چه هستند؟

تعداد پروازها:

اولین مورد این است که برای تعیین پرترددترین مسیرهای جهان تعداد پروازهایی که در این مسیرها صورت گرفته است حساب می شود.

و این که در این پروازها چه تعداد مسافر را با خود جا به جا می کرده اند لحاظ نشده است.

از همین رو موجب شده تا مسیر هنگ کنگ - تایپه که 2.5 میلیون مسافر بیشتر از مسیر کوالالامپور - سنگاپور جا به جا کرده است پایین تر از این مسیر قرار گیرد.

البته معمولاً تعداد پروازهای یک مسیر، به تعداد بلیط هواپیما خریداری شده و تقاضا بستگی دارد.

پروازهای بین المللی:

مبنای دیگری که برای محاسبه ی پرترددترین مسیرهای هوایی جهان در نظر گرفته می شود تعداد پروازهای بین المللی می باشد.

پروازهای داخلی و بین شهری محسوب نمی شوند.

در واقع سنگاپور به دلیل این که بین شهرهای خود پرواز ندارد تمامی پروازهای آن بین المللی محسوب می شوند و به همین دلیل سنگاپور در صدر این لیست قرار گرفته است.

تصور کنید اگر پروازهای داخلی در این لیست لحاظ می شدند مطمئناً استرالیا (مسیر پروازی ملبورن - سیدنی) در صدر این لیست قرار می گرفت.

مسیر پروازی بریزبن - سیدنی نیز می توانست جایگاه هشتم را به دست بیاورد.

شهرهایی از آمریکا و چین نیز در ادامه قرار می گرفتند.

حال آنکه به جای حضور این شهرهای بزرگ شاهد حضور شهرهایی هم چون

  • آمستردام
  • دبی
  • تایپه
  • کویت
  • دوبلین

در این لیست هستیم.

تصور کنید با این که فرودگاه دبی به عنوان شلوغ ترین فرودگاه جهان شناخته شده است اما در این لیست در رده ی نهم قرار گرفته است، چرا که اصلی ترین مسیر پروازی بین دبی و شهرهای بزرگ نیست بلکه بین دبی و کویت می باشد.

البته این فرودگاه در سال 2018 موفق به جابه جایی بیش از 89.1 میلیون مسافر بوده است. در حالیکه در سال 2013 تنها 70 میلیون مسافر در این فرودگاه پرواز داشته اند.

اگر در لیست دقت کنید می بینید که اغلب این مسیرهای پرتردد هوایی به کشورهای آسیایی و جنوب شرق آسیا مرتبط هستند.

اما بیایید نگاهی به کشورهای اروپایی و مسیرهای هوایی این کشورها بیاندازیم.

در واقع فرودگاه هیترو که از پر رفت و آمدترین فرودگاه های لندن به شمار می رود جایگاهی بهتر از جایگاه چهاردهم و شانزدهم در این لیست به دست نیاورده است. که این موجب می شود تا باری دیگر به مبناهای مرتبط با نحوه ی انتخاب نگاهی بیندازیم.

نکته ی جالبی که در خصوص این لیست قرار دارد این است که آمار نشان می دهد تمامی مسافران به مقصد گفته شده نمی رسند.

یعنی درصدی از مسافران افرادی هستند که به مقصد دیگری سوار این هواپیما شده اند و در واقع این ها مسیرهای مستقیم پروازی نیستند.

حال بیایید تا با توجه به تعداد مسافران جا به جا شده در یک سال سعی کنیم تا مسیرهای هوایی پرتردد جهان را دسته بندی کنیم. در این صورت لیست زیر در اختیار ما قرار میگیرد.

  1. فرودگاه بین المللی جِجو (Jeju) به فرودگاه بین المللی سئول جیمپو (Seoul Gimpo)، کره ی جنوبی
  2. فرودگاه ساپورو نیو چیتوس (Sapporo New Chitose) به توکیو هانِدا (Tokyo Haneda)، ژاپن
  3. فوکوکا (Fukuoka) به توکیو هانِدا (Tokyo Haneda)، ژاپن
  4. ملبورن به سیدنی کینگزفورد اسمیت (Sydney Kingsford Smith)، استرالیا
  5. فرودگاه بین المللی تایویان تایپی تایوان (Taipei Taiwan Taoyuan International) به فرودگاه بین المللی هنگ کنگ، چین
  6. دهلی به بمبئی، هند
  7. هو شی مین سیتی (ho chi minh city) به هانوی (hanoi)، ویتنام
  8. فرودگاه بین المللی بیجینگ کَپیتال (Beijing Capital International) پکن به فرودگاه بین المللی شانگهای (Shanghai Hongqiao International)، چین
  9. فرودگاه سورابایا (Surabaya) به جاکارتا سوکارنو (Jakarta Soekarno) - هاتا (Hatta)، اندونزی
  10. توکیو هانِدا (Tokyo Haneda) به اوکیناوا ناها (Okinawa Naha)، ژاپن

همانطور که مشاهده می کنید این لیست کاملاً با لیستی که قبل تر ارائه دادیم متفاوت است و این به دلیل تفاوت در مبناهای انتخابی برای مشخص کردن پرترددترین مسیرهای هوایی جهان است.

ممکن است این مسئله برای شما نیز عجیب به نظر برسد که چرا شهرهایی مانند لندن یا نیویورک در این لیست قرار ندارند. باید بگوییم که حضور سیستم های حمل و نقل دیگری که در این شهرها وجود دارد مانند قطارهای یورواستار که موجب شده است تا مردم کمتر از سیستم حمل و نقل هوایی برای جابه جایی بین شهرها استفاده کنند و در نتیجه این شهرها جایگاهی در این لیست به دست نیاورند.

غذای مناسب برای سفر به ارمنستان

بهترین غذاها برای سفر زمینی

این روزها تورهای زمینی طرفداران زیادی پیدا کرده اند به صورتی که بسیاری از مسافران به مقایسه تور زمینی و هوایی می پردازند و سپس نوع سفر خود را انتخاب می کنند. به دلیل مشکلات اقتصادی که گریبان گیر اغلب ایرانی ها شده امروزه پیش از سفر افراد زیادی در صدد یافتن ترفندهایی برای سفر ارزان می گردند که تا جای ممکن در هزینه ها صرفه جویی کنند.

بعد از هزینه تور و وسیله نقلیه و اقامتگاه، موضوعی که بخش زیادی از هزینه های سفر را به خود اختصاص می دهد، خوراکی و غذا است. بحث غذا در سفر به قدری پرطرفدار شده که امروزه شکمگردی یک بهانه مهم برای سفر به شمار می رود برای مثال چشیدن غذای ترکی ناب که یک آشپز ماهر ترک آن را آماده کرده باشد یک بهانه خوب برای سفر به استانبول است.

برخی از غذاهای محلی به قدری مشهور هستند که حالا این خوراکی ها برند کشورهایشان شدند و توصیه می شود که پیش از هرنوع سفری ابتدا با غذاهای سنتی آن دیار آشنا شوید. با این وجود به دلیل آن که سفر زمینی به کشورهای خارجی در حال حاضر بسیار پرطرفدار است با هم مرور کوتاهی به غذاهای مناسب برای سفرهای زمینی می کنیم.

غذای مناسب برای سفر زمینی به ترکیه

امروزه امکان سفر به اغلب شهرهای ترکیه به صورت زمینی وجود دارد که از میان آنها تور زمینی وان، تور زمینیاستانبول، تور زمینی آنتالیا و تور زمینی ارزروم به وفور توسط آژانسهای مسافرتی مختلف ارائه می شوند. بنابراین بسیاری از مسافران با این معضل روبه رو می شوند که چه غذایی با خود همراه داشته باشند. توصیه ما به شما برای سفر به شهرهای ترکیه که نزدیک به ایران هستند مانند وان و ارزروم همراه داشتن غذاهایی مانند کتلت و کوکو می باشد.

غذای مناسب برای سفر به ارمنستان

تور زمینی ارمنستان که به مقصد ایروان برنامه ریزی می شود هم در میان هموطنان ما پرطرفدار است به همین خاطر اگر شما هم قرار است به صورت زمینی به ارمنستان بروید با توجه به این که از چه شهری از ایران به سوی ارمنستان رهسپار می شوید، غذاهای مناسب هم همراه داشته باشید برای مثال اگر از شهرهای مرزی شمالی به ارمنستان می روید به دلیل آن که مسافت کمی را باید طی کنید می توانید انواع ساندویچ ها را همراه ببرید اما اگر از شهرهای جنوبی سفر شما آغاز می شود از چنین غذاهایی بپرهیزید و به خوراکی هایی مثل کنسرو، نان و پنیر و روی بیاورید.

در سفر از این خوراکی ها بپرهیزید

در سفر از نوشیدن زیاد چای و قهوه بپرهیزید و غذاهایی که در آنها گوشت قرمز به کار رفته را همراه نبرید که مصرف آنها ممکن است عواقب خطرناکی برای شما و همراهانتان داشته باشد. در آخر توصیه می کنم که حتما بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی بخرید و بدون بیمه درمانی راهی کشورهای دیگر نشوید زیرا در حال حاضر ارزش ارز کشورهایی که محبوب ایرانی ها برای سفر هستند از ایران بیشتر است و این موضوع باعث می شود که هزینه مراجعه به پزشک برای کسانی که بیمه نیستند بسیار زیاد شود.

به پرجمعیت ترین کشور جهان، چین سفر کنید

به پرجمعیت ترین کشور جهان، چین سفر کنید

تاریخ تمدن در چین داستانی به بلندای کل تاریخ باستان دارد. شاید به جرأت بتوان گفت چین از شش هزار سال پیش تاکنون دارای تاریخ سیاسی مکتوب می باشد که خود به ‌تنهایی نشان‌دهنده عقبه تاریخی این کشور است.

چین با نام رسمی جمهوری خلق چین (به چینی: 中华人民共和国)، کشوری است که در شرق قاره آسیا واقع ‌شده است. چین لقب پرجمعیت‌ترین کشور دنیا با بیش از 1.3 میلیارد نفر سکنه و همچنین سومین کشور از نظر وسعت را به خود اختصاص داده است. موقعیت جغرافیایی چین، جمعیت بالا و همچنین همسایگانش، آن را در موقعیت بسیار ویژه‌ای قرار داده تا در میان سایر کشورها همواره در رده های بالای لیست جاذبه‌های گردشگری واقع شود. شهرهای توریستی کشور چین مانند هنگ کنک، پکن، شانگهای و بهشت گردشگران شبانه، ماکائو، آماده میزبانی از گردشگران خواهند بود.

کشور چین در گذر تاریخ

تاریخ تمدن در چین داستانی به بلندای کل تاریخ باستان دارد. شاید به جرأت بتوان گفت چین از شش هزار سال پیش تاکنون دارای تاریخ سیاسی مکتوب می باشد که خود به ‌تنهایی نشان‌دهنده عقبه تاریخی این کشور است.

نظام سیاسی و حکمرانی موروثی تا چند سال قبل در چین وجود داشت. اما بعد از پیدایش بلوک شرق و غرب و جنگ‌های جهانی و تغییرات زیربنایی در کشورهای مختلف، چین نیز از این ماجرا مستثنا نماند و به‌سوی نظامی دموکراتی و کمونیستی پیش رفت. باگذشت چند دهه در اوضاع اقتصادی و رفاهی ملت چین تحولی صورت نگرفت تا اینکه در چند دهه اخیر با شروع شدن اصلاحات اساسی، در نظام مالی و اقتصادی چین، تحول و جهش بزرگی صورت گرفت که به موجب آن امروزه چین جزو اقتصادها و قدرت‌های بزرگ جهان قرار گرفته است.

همسایگان مختلف، جاذبه های دیدنی چین، تعدد فرهنگ و اقوام در چین، طبیعت بکر و عجایب گوناگون از یک سو و از سوی دیگر قدرت اقتصادی چین باعث شده است که امروزه هر فرد گردشگر در هر نقطه جهان آرزو داشته باشد حداقل یکبار به چین سفرکند.

مناظر طبیعی چشم‌نواز، لذت خرید ارزان‌قیمت، طعم غذاها و خوراکی‌های جدید و دل‌چسب، هیجان شرکت در جشنواره‌ های سرگرم‌کننده را تنها با انتخاب تور چین با قیمت مناسب و ارزان در نوروز 99 تجربه کنید.

فرهنگ و آداب ‌و رسوم چین

فرهنگ چین برگرفته از تاریخ باستانی و روابط گسترده این کشور در طول تاریخ با تمدن‌های دیگر می باشد؛ اما نقطه قوت فرهنگ چین؛ که به آن ویژگی بسیار منحصر به‌ فردی می دهد؛ خاص بودن و تک بودن فرهنگ آن در میان ملل است. نشانه های قدرت فرهنگی چین می‌توان در معماری، نقاشی، مجسمه‌سازی و شعر و موسیقی‌ به خوبی مشاهده کرد. جاذبه هایی که گردشگران آرزوی دیدن آن را دارند.

جاذبه‌های منحصربه‌فرد چین

دیوار چین

حتماً شما هم برای دیدن یکی از عجایب هفتگانه جهان کنجکاو هستید. هرساله میلیون‌ها نفر به‌قصد دیدن این اثر تاریخی به چین سفر می‌کنند و به جرأت می‌توان گفت که جزو شاخص‌ترین و با اهمیت‌ترین جاذبه‌های توریستی جهان است. به‌قدری که در سراسر دنیا به‌عنوان نماد شرق آسیا شناخته می‌شود.

شهر ممنوعه

شهر ممنوعه واقع در پایتخت چند هزارساله پکن، هنوز هم جزو مهم‌ترین نقاط توریستی دنیا قلمداد می‌شود؛ منطقه‌ای بسته و محافظت‌شده در قلب شهر پکن که به مدت طولانی مقر حکومت امپراطوری چین بوده است. اهمیت این شهر بدان دلیل بوده که تا قرن گذشته و از میان رفتن نظام پادشاهی، هیچ فرد غیرسیاسی­ای وارد این شهر نشده بود و هنوز هم به همان زیبایی و سبک نگهداری می‌شود. اما امروزه گردشگران می­توانند از آن بازدید کنند و شاهد مراسم نمادینی باشند که هر سال به تبعیت از گذشتگان در شهر ممنوعه پکن برگزار می‌شود.توصیه می کنیم حتما 10 جاذبه برتر چین را مشاهده نمایید.

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ را می توان نسخه چینی شهر وینز ایتالیا دانست. اگر چه امروز شهر لی جیانگ جزو شهرهای توسعه‌یافته و مدرن چین است اما اگر به بخش قدیمی آن سر بزنید به خوبی ونیز را در آسیا مشاهده می کنید. شهری مملو از ساختمان‌های چندطبقه با سقف‌های زیبای شیروانی، برج‌ها و پل‌ها که آب از میان آن‌ها می‌گذرد و گردشگران در هنگام قدم زدن در شهر لی جیانگ سفری در تونل زمان به گذشته خواهند داشت.این شهر، یکی از برنامه های گردشگری تور مسافرتی چین است که در برنامه اکثر آژانس های مسافرتی گنجانده شده است. پس با سفر به چین از زیبایی های این جاذبه توریستی هم لذت ببرید.


جشنواره یخ و برف هاربین

در ایالت هاربین هرساله جشنواره‌ای برگزار می‌شود که صدها هنرمند را به مدت چند هفته مشغول به ساختن آثار هنری از جنس برف و یخ می‌کند. وجود طیف وسیعی از مردم و مجسمه ها و آثار مختلف یخی و برفی باعث دوچندان شدن جذابیت این فستیوال شده­است.

کوه چان بای شان

اگر به ادبیات چین و بخصوص هنر گرافیک چین علاقه دارید باید حتماً از کوه چان بای شان دیدن کنید. این منطقه جزو پارک‌های ملی چین بوده و به دلیل زیبایی منحصر­به­فردش محافظت خاصی از آن شده تا خدشه‌ای به بکر بودنش وارد نشود. وجود کوه‌های کشیده و بلند صخره‌ای با درختان پیچ‌وتاب خورده و ابرهای خاص که در آسمان کوه چان بای چین می باشد، این حس را به گردشگران منتقل می کند که نقاشی زبردست همه عناصر را در کنار هم با هنرمندی تمام قرار داده است. عبور رودخانه بهشت و آتش‌فشانی خاموش در کوه چان بای دلیل به وجود آمدن گونه‌های خاص گیاهی و جانوری در این منطقه می باشد.

این­طور که به نظر می­رسد هر نوع سلیقه­ و معیاری که برای خرید تور داشته باشیم، چین مقصد جذابی برای همه ما خواهد بود. سایت فایندا تور با ارائه پکیج های متنوع با قیمت مناسب می تواند راهنمای خوبی در انتخاب و خرید تور چین باشد.

مرغ پرورش بدهیم بهتر است یا بلدرچین ؟

مرغ پرورش بدهیم بهتر است یا بلدرچین ؟

خلاصه پرورش مرغ محلی

سالن های صنعتی پرورش مرغ زیاد هستند و اگر بخواهید با این صنعت ها رقابت کنید، قطعا راه سختی را در پیش خواهید داشت. اما شما می توانید با تولید ارگانیک و کاملا طبیعی گوشت مرغ نسبت به آنها برتری خود را نشان دهید و محصولات خود را به خانواده های علاقه مند به مصرف گوشت و تخم طبیعی مرغ بفروشید. شرط لازم برای این کار داشتن یک مکان مناسب و دارای امکانات در روستا و یا حاشیه شهر است و بای خلاصه پرورش بلدرچین د از مواد غذایی طبیعی و علوفه و سبزیجات برای تغذیه مرغ ها استفاده کنید. چراندن مرغ ها در مراتع نیز در کاهش هزینه های شما تاثیر گذار خواهد بود.

خلاصه پرورش بلدرچین

بلدرچین در عرض 45 روز بالغ می شود و به وزنی حدود 250 گرم میرسد و آماده کشتار و بسته بندی می شود. بنابراین پرورش بلدرچین دوره بازگشت سرمایه شما را کاهش خواهد داد. مطمئن باشید که گوشت و تخم این پرنده نیز مشتریان خاص خود را خواهد داشت و یکی از مزایای خوب بلدرچین ها میزان تخم گذاری بالای آنها می باشد که همزمان با پرورش بلدرچین های گوشتی می توانید بلدرچین های تخمگذار را نیز پرورش دهید. برای شروع کار به یک سالن مناسب، قفس مکانیزه، تعدادی تخم نطفه دار تازه و دستگاه جوجه کشی احتیاج خواهید داشت.

لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!

لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!

این کتاب یکی از مهمترین کتب برای منابع مختلفی همچون کنکور، آزمونهای بین المللی مثل تافل ، آیلتس و GRE و آزمونهای مختلفی چون استخدامی و ... راهگشای کاربران بوده و از این کتاب برای زبان آموزان در دو سطح متوسطه و پیشرفته طراحی گردیده ست. شامل 46 هفته در یادگیری ست! که همین موضوع مورد انتقاد کاربران است، زبان آموزانی که میخواهند هر چه سریعتر لغات این مجموعه را به خاطر بسپارند روشهای میانبر زیادی وجود دارد که از آن ما به کدینگ تصویری 1100 واژه اشاره میکنیم:

کدینگ لغات 1100

خرید لغات 1100 کلمه به صورت تصویری و با روش کدینگ و تصویرسازی ذهنی

مجموعه ی طراحی شده توسط اینجانب که برای شما زبان آموزان تهیه شده ویژگیهایی دارد که به خلاصه به آن اشاره میکنیم.

1 – حفظ سریع لغت

2- کدینگهای با کیفیت بالا

3- فایل تصویری لغات به همراه توضیحات

4- تشریح مترادف ها و فونتیک لغات 1100

5- به کارگیری جذاب ترین و خنده دارترین کدبندی ها برای هر لغت

6- یادگیری فوق سریع لغات 1100 با این روش

7- پایینترین قیمت و بالاترین کیفیت

با استفاده از روش کدینگ 1100 کلمه به خوبی در ذهن ماندگار می شود؟

در پاسخ باید بگوییم تماما به فاکتورها و روشهای یادگیری شما بستگی دارد، به عنوان مثال زبان آموزانی که چندین روش مختلف را امتحان کرده و در نهایت نتوانسته اند آنطور که باید و شاید این لغات را یاد بگیرند بد نیست این روش را هم تست کنند، البته همچون روشهای دیگر این روش هم مزایا و معایبی را همراه دارد که از قبل به آن اشاره کرده ایم:

مزایا و معایب روش کدینگ لغات برای حفظ 1100 واژه

همانطور که میدانید هر روش مزایا و معایبی در خود دارد که ما به بیان آن می پردازیم:

مزایا :

1- حفظ سریع لغت در کمترین مدت زمان

2- ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روشهای معمول

3- ارتباط برقرار کردن زبان آموز با استفاده از این روش

4- علاقه و اشتیاق بیشتر زبان اموز برای یادگیری

5- استفاده از طنز و روشهای مفرح برای این روش

معایب:

1- مهمترین عیب این روش ارتباط برقرار نکردن کاربر با استفاده از کدینگ

2- یاد نگرفتن کاربر به دلیل منطقی نبودن و طنز بودن تصویرسازی ارائه شده.

3-برای تمام لغات نمیتوان کدینگی ارائه کرد که کاربر به صورت دائمی آن را در ذهن خود بسپارد.

دوره کدینگ تصویری 1100 واژه مناسب چه کسانیست؟

1- افرادی که سطح متوسط از زبان دارند

2- زبان آموزانی که چندین بار کتاب 1100 لغت را خوانده و باز هم فراموش میکنند.

3- آن دسته از افراد که کنکورهای مختلف و آزمونهای بین المللی و استخدامی در پیش رو دارند

4- از سایر روشهای یادگیری لغت استفاده کرده و نتیجه نگرفته اند.

5- با تصویرسازی ذهنی لغات ارتباط خوبی برقرار میکنند.

پایان کابوس یادگیری 1100 لغت!

از زبان آموزانی که این کتاب را خوانده اند اگر این سوال را بپرسید که آیا تمام لغات 1100 را حفظ است ؟ حتما در جواب برای شما دلایلی همچون سخت بودن لغات و مشکل بودن تلفظها و فرار بودن آنها اشاره دارد! و اما پیشنهاد ما چیست؟

روشی ماندگار برای حفظ لغات 1100 استفاده از کدینگ تصویری می باشد! حفظ لغات 1100 واژه مشکل خیلی از زبان اموزان ست که با روشهای مختلفی دست و پنجه نرم میکنند تا لغات این کتاب را هم به خاطر بسپارند ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما روش تصویرسازی و کدینگ را مورد بررسی قرار دهید:

یادگیری تصویری لغات 1100 واژه

نسخه ی کدینگ تصویری لغات 1100 هم به مجموعه ما اضافه شده ، علاوه بر کدهای ارائه شده به صورت متنی جزوات کدبندی ما شامل تصاویر مرتبط با این روش نیز می باشد که میتوانید نمونه های این تصاویر را هم در قالب طنز مشاهده کنید:

ویژگیهای 1100 واژه با نگارش مدرس حامد اسکندری

مجموعه ی طراحی شده شامل عکسهای گرافیکی برای یادگیری بیشتر و ماندگاری دائمی در ذهن زبان آموز ، فونتیک لغات برای متوجه شدن طرز تلفظ لغات، کمک گرفتن از لغات مترادف برای آسان سازی مسیر یادگیری و در نهایت قیمت مناسب و معقول با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی می باشد. همیشه صرف هزینه زیاد برای یادگیری مطالب کار مناسبی نیست، پس سعی کنید تصمیم درست را برای انتخاب مجموعه با استاد مرتبط به عمل آورید.

نتیجه گیری

ما همیشه به کاربر پیشنهاد میکنیم اول نمونه مثالهای کدینگ را مشاهده کند در صورتی که این روش برایش جالب بود سپس اقدام به خرید مجموعه لغات 1100 ما در قالب طنز کند. شما نیز میتوانید با بررسی مثالها و تصاویر مربوطه ی ارائه شده تصمیم بگیرید و سپس با بررسی معایب و مزایا اقدام به تهیه جزوه یا شرکت در همایشها کنید! ولی با توجه به حرفهای گفته شده به هیچ عنوان به دام اساتیدی که از این روش سو استفاده میکنند نیفتید!

تحقیق کنید تحقیق کنید و در نهایت باز هم تحقیق کنید!

بعد از مشاهده مثالهای کدینگ لغات میتوانید از لینک زیر اقدام به خرید این مجموعه کنید:

خرید کدینگ لغات 1100

تصاویر سه بعدی






در جهان، سه بعد وجود دارد: طول، عرض و ارتفاع؛ تمام تصاویری که در اطرافمان مشاهده می کنیم یا سه بعدی هستند یا دو بعدی و این سه بعدی یا دو بعدی بودن به ویژگی های تصویر موردنظر ما بستگی دارد. تصاویر و طرح های دو بعدی، تصاویری هستند که در نقاشی های ساده و تابلوهای مختلفی می بینیم.
این تصاویر نماهایی ساده داشته و در آن ها از سایه، استفاده زیادی نشده است. در طرف مقابل تصاویر سه بعدی، تصاویری هستند که با استفاده از سایه روشن‌ ها و بازی با رنگ و بهره بردن از خطای دید، نمای واقعی تری نسبت به تصاویر دو بعدی در آن ها به وجود آمده و چشم نوازی بیشتری نسبت به سایر طرح ها دارد.

کاغذ دیواری سه بعدی، یکی از انواع کاغذ دیواری های مدرن است که در آن تصاویر و الگوها به صورت سه بعدی دیده می شود. در کاغذ دیواری سه بعدی بخش هایی از کاغذ دیواری برجسته و بخش هایی به صورت فرورفته دیده می شود. به همین علت است که باعث ایجاد خطای دید در بیننده می شود. کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به کاغذ دیواری های ساده از جذابیت بیشتری برخوردار بوده و ملموس تر هستند.

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در خانه

از کاغذ دیواری سه بعدی نیز همانند سایر سبک های کاغذ دیواری، می توان در قسمت های مختلف خانه استفاده کرد. کاغذ دیواری سه بعدی برای پذیرایی محبوبیت و جذابیت بیشتری دارد؛ یکی از مکان های خوب جهت نصب کاغذ دیواری سه بعدی، دیوارهای اصلی خانه است. چرا که این دیوارها به خوبی طرح موردنظر شما را نشان می دهد.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری برجسته

بسیاری از فروشندگان کاغذ دیواری، هر کاغذدیواری برجسته‌ ای را کاغذ دیواری سه بعدی می‌ نامند. اما این تصور کاملا غلط است؛ چرا که کاغذ دیواری برجسته یا اکلیلی و کاغذ دیواری سه بعدی دو محصول جداگانه بوده و نباید با همدیگر اشتباه گرفته شوند. کاغذ دیواری برجسته به آن دسته از کاغذ دیواری ها گفته می شود که طرح های روی آن ها برجسته است. برای مثال ممکن است طرح گل روی کاغذ دیواری برجسته باشد. این ویژگی دلیل بر آن نیست که کاغذ دیواری سه بعدی هم باشد. کاغذ دیواری سه بعدی از طرح هایی تشکیل شده که ممکن است برجسته نباشند، اما با نگاه کردن به آن ها به عمق تصویر و سایه های داخل آن پی می بریم. همچنین کاغذ دیواری برجسته قیمت بیشتری نسبت به کاغذ دیواری معمولی دارد اما کاغذ دیواری سه بعدی تفاوت قیمت چندانی با محصولات ساده در بازار ندارد.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر سه بعدی

علاوه بر اینکه میان کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری برجسته تفاوت هایی وجود دارد، میان کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر سه بعدی نیز تفاوت هایی حاکم است. مهم ترین تفاوت میان این دو محصول، طرحی است که روی آن ها وجود دارد. در کاغذ دیواری سه بعدی الگویی تکرار شونده وجود دارد اما در پوستر سه بعدی تصویری واحد نمایش داده می شود. هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی حتما این نکته را مدنظر داشته باشید که بین کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر سه بعدی و کاغذ دیواری برجسته دچار اشتباه نشوید.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی به این دلیل که دارای طرح های چاپی سه بعدی هستند، از نظر قیمت تفاوت چندانی با کاغذ دیواری عادی ندارند. ممکن است مواردی مثل نوع طرح چاپی، جنس کاغذ دیواری و رنگ های به کار رفته در آن در قیمت کاغذ دیواری سه بعدی تاثیرگذار باشد اما این تاثیر به اندازه ای نیست که بخواهیم این دو محصول را خیلی از هم دور نگه داریم.

خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی

طرح های سه بعدی ای که روی کاغذ دیواری سه بعدی چاپ می شوند، می تواند همان طرح های مدنظر شما باشد. کاغذ دیواری سه بعدی بر خلاف کاغذ دیواری برجسته نیاز به برجستگی ندارد و همان طرح چاپی کافی است. بنابراین علاوه بر قیمت ارزان تر، خرید راحت تری نیز دارد. خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی از طریق فروشگاه های اینترنتی که در این زمینه فعالیت می کنند میسر می شود. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها، طرح موردنظر خود را خریداری نمایید.

رساله طراحی موزه صلح

رساله موزه علم و فناوری در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله طراحی موزه علم و فناوری را در ادامه مشاهده کنید.

رساله طراحی موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه علم و فناوری یکی از موضوعاتی است که با توجه به ماهیت موضوع باید هماهنگی متناسبی با رشد علم و فن آوری در تمامی مسائل به خصوص رشد علم و فن آوری در زمینه معماری داشته باشد و این نیازمند بررسی و هماهنگی همه جانبه معیارها و پارامترها برای یافتن فرمی مناسب این موضوع باشد. روند بکارگیری کامپیوتر در معماری گرچه دارای سابقه طولانی نیست، اما اکنون شتابی فزاینده یافته است. آنچه تاکنون در زمینه استفاده از کامپیوتر در معماری تجربه شده، تنها بخش محدودی از ظرفیت های این همکاری را شامل گشته است.

رساله موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه صلح در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله موزه صلح را در ادامه مشاهده کنید.

رساله معماری موزه صلح

موضوع طراحی و ساخت رساله طراحی موزه صلح ایده نسبتا نوینی در جهان به شمار می آیند. در حالی که در طول چند قرن اخیر از طریق یادمان ها، ادبیات، هنر و موزه های جنگ به طرز باشکوهی به مقوله «جنگ» پرداخته شده است. در مقابل این روایت های تقریبا یک طرفه این ایده مطرح شد که جزئیات جنگ ، سبعیت هزینه های انسانی گزاف مربوط به جنگ و تمامیت جنگ که چیزی فراتر از شکوه و شجاعت است در فضای سازمان یافته یک موزه به طور کامل ثبت شود. انگیزه چنین تلاشی این اعتقاد است که «آگاه کردن مردم از واقعیت جنگ مانند آموزش دادن صلح به آنهاست.»وهمچنین آگاه کردن مردم ازاینکه جنگ به هیچ قوم وقبیله ای توجه نمیکند وهمه آنها آواره میکند وبا ایجاد فضایی برای کنارهم آوردن این اقوام که به آنها شناسانده شود که همه آنها از یک ملت هستن ازشدت جنگ های قومی کاسته میشود.

رساله طراحی موزه صلح

رساله طراحی هایپر مارکت – مگامال که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 290 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله هایپر مارکت را می‌توان یکی دیگر از موضوعات عدیده‌ای به شمار آورد که در بین سایر انواع موزه‌ها،‌ توسط دانشجویان معماری،‌ به عنوان رساله کارشناسی معماریانتخاب می‌شود. با آنکه نگارش یکرساله طراحی هایپر مارکت نیز در بسیاری از مباحث از رساله موزه تبعیت می‌کند، تدوین یک پروپوزال طراحی هایپر مارکت به سبب گستردگی موضوع خود،‌ نیازمند صرف زمان بیشتری به منظور گردآوری مطالعات است. همین امر موجب می‌شود که بسیاری از دانشجویانی که رساله معماری هایپر مارکت را به عنوان رساله کارشناسی معماری خود برگزیده‌اند،‌ استفاده از یک رساله هایپر مارکت تدوین شده توسط سایر دانشجویان معماری را روش موثرتری جهت نگارش یک پروپوزال طراحی معماری هایپر مارکت بدانند.

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله معماری دانشگاه ( 190 صفحه )

رساله معماری دانشگاه که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 190 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

دانلود رساله معماری دانشگاه را میتوان یکی از موضوعات مربوط به رساله معماری دانست که اساتید محترم برای تهیه بر عهده دانشجویان معماری قرار می دهند به همین دلیل آنها برای طراحی رساله معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعاتی در این باره میپردازند به این خاطر ما نیز در این بخش از فروشگاه معماری سایه 66 به عرضه پایان نامه معماری دانشگاه در قالب 190 صفحه word پرداخته ایم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

رساله معماری دانشگاه را میتوان همواره یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تحقیقات و پروژه معماری مربوط به رساله مجتمع آموزشی و رساله دانشگاه دانست که دانشجویان و معماران عزیز در پایان نامه معماری مقطع کارشناسی برای کسب نمرات و نتایج بهتر دست به تهیه و عرضه چنین تحقیقاتی به کلاس های درس میپردازند به همین دلیل آنها برای طراحی و تهیه رساله طراحی معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعات جامعی درباره ویژگی ها و کاربرد های چنین مکانی میپردازند تا به بهترین رساله ممکن دست پیدا کنند البته ما نیز در این پایان نامه معماری دانشگاه به خوبی توانسته ایم تمامی اطلاعات معماری چنین رساله دانشگاه را برای کمک به دانشجویان بگنجانیم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

http://www.onsms.ir/post/14
http://www.mazfootball2.ir/post/10
http://www.codonline.ir/post/10
http://www.pezeshkivarzeshi.ir/post/9
http://www.abadmarket.ir/post/10
http://www.abienglish.ir/post/9
http://www.asasystem.ir/post/9

http://www.ayeenshams.ir/post/9
http://www.bst-co.ir/post/9

رساله طراحی موزه صلح

رساله موزه علم و فناوری در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله طراحی موزه علم و فناوری را در ادامه مشاهده کنید.

رساله طراحی موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه علم و فناوری یکی از موضوعاتی است که با توجه به ماهیت موضوع باید هماهنگی متناسبی با رشد علم و فن آوری در تمامی مسائل به خصوص رشد علم و فن آوری در زمینه معماری داشته باشد و این نیازمند بررسی و هماهنگی همه جانبه معیارها و پارامترها برای یافتن فرمی مناسب این موضوع باشد. روند بکارگیری کامپیوتر در معماری گرچه دارای سابقه طولانی نیست، اما اکنون شتابی فزاینده یافته است. آنچه تاکنون در زمینه استفاده از کامپیوتر در معماری تجربه شده، تنها بخش محدودی از ظرفیت های این همکاری را شامل گشته است.

رساله موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه صلح در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله موزه صلح را در ادامه مشاهده کنید.

رساله معماری موزه صلح

موضوع طراحی و ساخت رساله طراحی موزه صلح ایده نسبتا نوینی در جهان به شمار می آیند. در حالی که در طول چند قرن اخیر از طریق یادمان ها، ادبیات، هنر و موزه های جنگ به طرز باشکوهی به مقوله «جنگ» پرداخته شده است. در مقابل این روایت های تقریبا یک طرفه این ایده مطرح شد که جزئیات جنگ ، سبعیت هزینه های انسانی گزاف مربوط به جنگ و تمامیت جنگ که چیزی فراتر از شکوه و شجاعت است در فضای سازمان یافته یک موزه به طور کامل ثبت شود. انگیزه چنین تلاشی این اعتقاد است که «آگاه کردن مردم از واقعیت جنگ مانند آموزش دادن صلح به آنهاست.»وهمچنین آگاه کردن مردم ازاینکه جنگ به هیچ قوم وقبیله ای توجه نمیکند وهمه آنها آواره میکند وبا ایجاد فضایی برای کنارهم آوردن این اقوام که به آنها شناسانده شود که همه آنها از یک ملت هستن ازشدت جنگ های قومی کاسته میشود.

رساله طراحی موزه صلح

رساله طراحی هایپر مارکت – مگامال که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 290 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله هایپر مارکت را می‌توان یکی دیگر از موضوعات عدیده‌ای به شمار آورد که در بین سایر انواع موزه‌ها،‌ توسط دانشجویان معماری،‌ به عنوان رساله کارشناسی معماریانتخاب می‌شود. با آنکه نگارش یکرساله طراحی هایپر مارکت نیز در بسیاری از مباحث از رساله موزه تبعیت می‌کند، تدوین یک پروپوزال طراحی هایپر مارکت به سبب گستردگی موضوع خود،‌ نیازمند صرف زمان بیشتری به منظور گردآوری مطالعات است. همین امر موجب می‌شود که بسیاری از دانشجویانی که رساله معماری هایپر مارکت را به عنوان رساله کارشناسی معماری خود برگزیده‌اند،‌ استفاده از یک رساله هایپر مارکت تدوین شده توسط سایر دانشجویان معماری را روش موثرتری جهت نگارش یک پروپوزال طراحی معماری هایپر مارکت بدانند.

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله معماری دانشگاه ( 190 صفحه )

رساله معماری دانشگاه که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 190 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

دانلود رساله معماری دانشگاه را میتوان یکی از موضوعات مربوط به رساله معماری دانست که اساتید محترم برای تهیه بر عهده دانشجویان معماری قرار می دهند به همین دلیل آنها برای طراحی رساله معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعاتی در این باره میپردازند به این خاطر ما نیز در این بخش از فروشگاه معماری سایه 66 به عرضه پایان نامه معماری دانشگاه در قالب 190 صفحه word پرداخته ایم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

رساله معماری دانشگاه را میتوان همواره یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تحقیقات و پروژه معماری مربوط به رساله مجتمع آموزشی و رساله دانشگاه دانست که دانشجویان و معماران عزیز در پایان نامه معماری مقطع کارشناسی برای کسب نمرات و نتایج بهتر دست به تهیه و عرضه چنین تحقیقاتی به کلاس های درس میپردازند به همین دلیل آنها برای طراحی و تهیه رساله طراحی معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعات جامعی درباره ویژگی ها و کاربرد های چنین مکانی میپردازند تا به بهترین رساله ممکن دست پیدا کنند البته ما نیز در این پایان نامه معماری دانشگاه به خوبی توانسته ایم تمامی اطلاعات معماری چنین رساله دانشگاه را برای کمک به دانشجویان بگنجانیم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

http://www.onsms.ir/post/14
http://www.mazfootball2.ir/post/10
http://www.codonline.ir/post/10
http://www.pezeshkivarzeshi.ir/post/9
http://www.abadmarket.ir/post/10
http://www.abienglish.ir/post/9
http://www.asasystem.ir/post/9

http://www.ayeenshams.ir/post/9
http://www.bst-co.ir/post/9
1234
last